Monday, November 29, 2010

Sunday yang penat.

Kenangan Terindah.


Ye..nama saya kekal di MQ 's list itu. So, on Sunday saya berpeluang beraksi di Master Finale Pahang Closed Bowling Tournament  2010.

Balingan saya memang kureng menjadi. Semua serba tak kena. Mental saya memang tak kuat. Saya sedikit gementar beraksi bersama Sukma and State Bowler and Pelapis2 Sukan Teras Bowling Pahang. They are well trained and dah banyak beraksi di peringkat Malaysia level. Ada yang pernah mewakili Malaysia pun di Asian level...manalah Makchik ni tak saiko!

Sepatutnya advantage bagi saya sebab underdog ! tapi sebaliknya yang berlaku...bila bermain di apit kiri kanan oleh orang2 muda yang dapat strike memanjang, saya jadi gelabah and panik..even spare pin 5 or head pin pun saya missed!

SO...yang lepas tu lepaslah kan.  Saya tidaklah give up ...bagi saya ianya pengalaman paling berharga. Saya akan terus berlatih dan menyertai long game tournament! Lagipun saya perlu bersedia , Kejohanan Bowling Maksak Malaysia akan berlangsung pada 8hb Disember nanti di Johor Bharu.!


Have a nice Monday Everyone!

8 comments:

Pi Bani said...

Che Pah darah gemuruh?

sherry said...

Hi Che Pi.

I terlupa nak minum air jampi..tu yang gemuruh tiba2 hari tu.. hihi.

Pak Zawi said...

Sherry,
You are still better than me.

sherry said...

Pak Zawi...

Uhuk..uhuk..! Thanks for the nice words! Terubat frust saya!

Lufti said...

waaa...bez nya main boling....dah lame x main boling..wuwuw

sherry said...

@ Luffy..

Bowling tu kan untuk riadah..mengeratkan persaudaraan!

Mummy Nana said...

Xpe K.Sherry... I know u can do it.....good luck...

sherry said...

@ Mummy Nana.


Thank U dear Sista.