Tuesday, May 3, 2011

Bowling Di Alamanda Again.

Esuk pagi Akak akan bertolak ke Alamanda, Putrajaya mewakili Puspanita Negeri Pahang di Kejohanan Bowling Puspanita Kebangsaan di sana.!


 

Lane di sana jenis wood, sama seperti di Megalanes Kuantan. Harap balingan Akak menjadi ler kali ini..


Tunggu ye update nya nanti. I'll be there until thursday!

16 comments:

farah farhana said...

sabtu lepas..fara pon men bowling gak hehe tp bukan kat alamanda la hehe

sherry said...

@Fara.

Hi Fara..main kat mana tu? berapa scores?

deDetz said...

wow!!! kakak Good luck yeah!! =D

lizz said...

salam kak...wah best2 main bowling...aktif akak ni siap wakil puspanita lagi...

mr.curly said...

wahhh..terer gak aunty main boling ye..nti leh la kite bpacaran ehh bpasangan(bergu) main cecame ..hikhik

Cat-from-Sydney said...

Selamat Berjuang Aunty Sherry! purrr....meow!

Syuxer said...

lama gila saya x men boling ni..mesti rasa berat nak angkat bola tuh...hehhe

HAZWAN17 said...

wah aktif ye main boling

Warna Warni Kehidupan said...

bowling kat alamanda dah makin mahal

MONAT © 2011 said...

lama dah tak maen bowling *infact tak terer pon! :) hehehe! best tak maen dekat alamanda? selalu Monat Main dekat Mines jer~

azwandengkil said...

Boleh pegi intai ni.

apik pehe said...

kak..jom lawan apik kat megamall..kalo apik kalah..akak kena ajar apik..hehe

syufaa said...

waa..dh lme xmen bolingggg!

NasZ said...

waa..main bowling...good luck2..huhu..

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

cikida said...

wahhh,,bestnye main bowling..akk mestii hebat 2..wakil dri phg 2.=)

lovelywa said...

gud luck yee..aritu sy main gak tp tak lepas plak nk masuk kebangsaan..main biase2 nk lepas mendenya kann..huhuh..