Thursday, April 21, 2011

Bowler Yang Beralih Arah Part 1

Terror memasak kah anda? Biarlah saya berterus terang, rating saya maybe out of 10 tu, dapat 1 pun sangat mujur. Sejak kecik, saya memang tidak berapa in dalam tugas memasak, saya mempunyai 5 kakak , tidak hairanlah tahap kemalasan saya adalah maksima.

Tapi jauh di hati saya, saya ingin jugak at least rating saya tu mencapai 5!

my dream dapur..

instead of hand guard for bowling, kitchen gloves inilah yang saya guna.


saya membayangkan saya sebagai Diva Di Dapur!



Gigih membaking dengan senyuman.

 
Apa-apa hal peralatan memasak kenalah canggih.

Apakah yang saya lakukan untuk memastikan impian saya tercapai..........

........to be continued!

#all pictures credit to Mr Google.

8 comments:

Cat-from-Sydney said...

Cepat sambung!!!! But I love you just the way you are. Kalau bela Brad tak payah masak pun. Buka tin aje. har har har *evil laughs*

Brad

nxss said...

Saya tak reti masak.sebenarnya,tak minat.muahaha XD

Mat Cendana said...

Wah! Sekarang ni banyak include images dalam post ye!:-)

Far8 budak baik said...

hahaha takpe2..kak mesti akan nk msk juga utk keluarga akak kn..
hehe..meh ar bace entry farid

mas said...

saya punya cita2 yg sama.....:)

Ardilla SB said...

saya pun x bape pandai masak..huhuh

salam kenal.. :)

Cik Sue said...

Assalam Aunty..
Saya pun sama gak tahap malas tersanggat la tingginya sama tinggi ngan KLCC hehehe...Suka la dapur impian aunty auwwwwww...

CouLeur de Chiqu3 said...

i looove kitchen dan adore to have a lots of cooking and baking stuff..cooking+baking are theraphy for me...