Monday, August 3, 2009

TURUTAN PERISTIWA

What had i done for the last 2 weeks?

Ya..saya ada banyak cerita and gambar!

Saya sedang gigih berusaha, mengadap laptop to menyudahkan cerita-cerita saya. Siapa sangka cerita-cerita bersahaja saya ada yang suka!



Tunggu ye...

12 comments:

Kak Ezza@makcik Blogger said...

ya...memang benar tu....:)

dah lama kamu tak update..bz benor kamu ni....tak macam akak ni 24/7 dok mengulit bende ni..hahahaha

VersedAnggerik said...

cepat upload nyah....

tak sabar nak tunggu nih!

kayteeze said...

Ooo....mana gambornya ? Tie suka tengok gambor, hehe...

sherry said...

@ kak ezza.

Tahap kemalasan saya dah meningkat ke tahap maksima!

sherry said...

@Ahan.

Sabar..sabar.. one by one..cerita kite ''interframe" kat taman Gelora tu pun akan i masukkan tau..err..nanti i paste talipinggang tasbih gergasi tu ye..

sherry said...

@ Tie.

kan ada pesanan penaja kat bawah tu..Tunggu ye..sedang mendraft ni.

Lyana Mauseth said...

berlari2 emak saya ke mari....cepat la saya nak tgk dan baca cerita..kepala dah tepu ni :D

Tok Snake said...

mende peristiwa nya? tak beturut pun?

KA said...

elo2, kenal saya lagi x?

lama x jumpa lah.huhu

sherry said...

@lyana..
lain kali jangan lari2 emak..lari2 anak lebih sesuai kot..hehe..

sherry said...

@Tok senek

Tunggulah post seterusnya yek..stay tuned..heheh.

sherry said...

@KA.

alo alo.. kenal..kenal..welcome here.