Wednesday, April 21, 2010

Special Note to Nor Aliza



Ja yang dirindui.

Apa khabar Ja di sana? Semuga Ja sihat sejahtera di samping keluarga tersayang. Bagi diri saya di sini, alhamdulilah, syukur kepada ilahi kerana dipermudahkan segala-galanya.

Biarlah saya direct to the point ye. Ja...dua tiga hari ni alhamdulilah, Allah telah menemukan saya dengan beberapa sahabat lama kita di SMTA dulu. Jutaan terima kasih kepada Facebook! Facebook ni sebenarnya ada jugak advantage nya.

Solahiyah, Teh Sapuan, Norwati, Zaharah, Norhazita,Rosmina, Faeeza, Salwa Masri, Nadzifah, NorAini Mohamed ...nama-nama itu sound very familiar kan... Noran, Salwati, Nina, Rohaya Yusof, Yati Nordin juga telah dapat dihubungi! Gembira rasanya. Bunga-bunga rindu bersarang di hati..satu demi satu peristiwa manis terbayang di mata, manakala peristiwa pahit boleh diketawakan, betapa tidak berakalnya ketika itu. Pahit manis peristiwa di zaman kita membesar bersama, zaman kita mula meniti kehidupan itulah juga yang mendewasakan kita sebenarnya.

Kini, setelah hampir 25 tahun berlalu, tibalah masa untuk kita berkumpul dan berjumpa semula akhirnya. Justeru itu, kami sebulat suara telah bersetuju untuk mengadakan satu perjumpaan seperti ketetapan berikut:-

Perjumpaan Ex-SMTA 81-85

Tempat: Mina's House. (Mina akan uploads map to her house)

Tarikh: 22hb Mei 2010

Masa: 12.00pm

En Suami and anak2 tidak dijemput! hihi..senang kita nak bergaloks.


So Ja, please keep in touch, saya akan update from time to time.

Sekian. Harap dapat berjumpa nanti.

Salam Sayang.
SNJ

2 comments:

Cat-from-Sydney said...

Aunty Sherry,
Pasang lagu Ramlah Ram lah...apa tajuknya ye? Don't remember the title but starts with:
Apa khabar mu di sana
Lama sudah tak berjumpa...

har har har *evil thoughts*

sherry said...

C-I-S.

Berdangdut la pulaks ye! i loike.